Jak stworzyć sekwencję reklamową na YouTube

Czy chcesz przekazać swoim widzom w serwisie YouTube właściwą wiadomość we właściwym czasie? Być może warto rozważyć zastosowanie sekwencji reklam.

W tym artykule dowiesz się, dlaczego i jak używać sekwencji reklam w serwisie YouTube do wyświetlania reklam wideo w określonej kolejności.

Sekwencjonowanie reklam wideo w serwisie YouTube działa na zasadzie odtwarzania serii filmów wideo potencjalnym klientom.

Sekwencjonowanie reklam wideo w serwisie YouTube umożliwia wyświetlanie ludziom wielu reklam. Reklamy współgrają ze sobą, tworząc przekaz. Sekwencje można wykorzystać do opowiedzenia historii, przedstawienia rozwiązania lub podkreślenia tematu.

Istnieją cztery gotowe szablony reklam wideo, z których każdy jest zoptymalizowany pod kątem innego typu historii. Możesz też stworzyć własną sekwencję na podstawie swoich celów marketingowych i wiedzy o grupie docelowej. Po uruchomieniu kampanii Google Ads będzie krok po kroku dostarczać sekwencję do odbiorców docelowych.

Sekwencje reklam na YouTube mogą być świetnym sposobem na nawiązanie kontaktu z docelowymi odbiorcami. Oto kilka sposobów, w jaki Twoja firma może wykorzystać to narzędzie – i dlaczego warto z niego skorzystać.

Przekazuj spójny komunikat, używając głosu, tonu i osobowości swojej marki.

Jeśli masz dobrze skonfigurowane parametry targetowania i utworzone grupy remarketingowe w serwisie YouTube, Twoje kampanie wideo będą skutecznie docierać do grupy docelowej. Jednak nie zawsze możesz kontrolować, kiedy większość Twoich reklam jest oglądana przez odbiorców. Dzieje się tak dlatego, że ludzie mogą nie oglądać wszystkich filmów od razu.

Sekwencjonowanie reklam wideo w serwisie YouTube zapewnia większą kontrolę nad kampanią reklamową niż w przypadku prowadzenia standardowej kampanii reklam wideo. Dzieje się tak dlatego, że Google Ads wyświetli następny film w sekwencji tylko wtedy, gdy poprzedni został obejrzany. W ten sposób możesz mieć pewność, że ludzie rzeczywiście oglądają Twoje filmy.

Google Ads wyświetli Twoją reklamę osobom, które mogą być nią zainteresowane, ale nie ma gwarancji, że każdy, kto zobaczy pierwszy film, obejrzy resztę sekwencji. Jednak Google Ads nalicza opłaty na podstawie liczby osób, które ukończyły sekwencję, więc możesz wyświetlać całą serię bez obawy o utratę pieniędzy. W ten sposób możesz

Na przykład ta reklama Noom na YouTube zawiera wiele referencji klientów. Te referencje podkreślają, jak ludzie osiągnęli imponujące cele za pomocą platformy odchudzania. Umieszczenie w reklamie kilku referencji robi silne wrażenie.

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Kup lajki
Logo
Enable registration in settings - general