Jak uzyskać więcej organicznej ekspozycji na Instagramie bez użycia hashtagów

Jeśli masz problem z organicznym wyświetlaniem swoich postów na Instagramie, wiesz już, że używanie hashtagów nie jest jedynym rozwiązaniem. Zapoznaj się z poniższymi taktykami, aby uzyskać więcej organicznej ekspozycji dla swoich treści.

Jeśli chodzi o publikowanie, nie ma lepszego momentu niż ten, który jest najlepszy dla odbiorców docelowych.

Jednym ze sposobów na uzyskanie większej liczby wyświetleń na Instagramie jest publikowanie treści wtedy, gdy Twoi zwolennicy korzystają z aplikacji.

Jeśli publikujesz, gdy Twoi odbiorcy są już aktywni, masz większe szanse na przyciągnięcie ich uwagi i zaangażowanie, gdy Twój materiał jest nowy. Ponieważ zaangażowanie jest jednym z podstawowych wskaźników w algorytmie Instagrama, może ono pomóc Ci w zdobyciu większej ekspozycji w miarę upływu czasu.

Użyj aplikacji Instagram lub Creators Studio, aby sprawdzić, kiedy Twoi followersi są aktywni. Ta druga aplikacja zawiera znacznie więcej informacji, w tym raporty godzinowe. Możesz najechać kursorem na dowolną godzinę w ciągu dnia, aby zobaczyć, ilu Twoich followersów jest aktywnych w danym momencie. Możesz wtedy spróbować publikować nowe materiały w najbardziej ruchliwych okresach.

Pamiętaj, że algorytm Meta stale zmienia te informacje. Warto sprawdzać aktywność swoich odbiorców przynajmniej raz w miesiącu, aby mieć pewność, że nadal publikujesz treści w momentach idealnych dla swoich fanów.

Historie z Instagrama to świetny sposób na utrzymywanie kontaktu ze swoimi obserwatorami.

Jeśli Twoi widzowie są aktywni w kilku kluczowych porach dnia, ale publikujesz treści tylko raz lub dwa razy dziennie, możesz poeksperymentować z harmonogramem publikacji, aby sprawdzić, które godziny generują najlepszy zasięg. Warto również rozważyć nowe sposoby dystrybucji treści na kanale.

Możesz również udostępniać swoje posty na Instagram Stories. Dzięki temu więcej osób zobaczy Twoje treści. Możesz to zrobić, dodając do swoich historii naklejki i wezwania do działania, które pokażą Twoim obserwatorom, co mają zrobić.

Twórz historie, które są istotne dla innych.

Być może widziałeś wiele ładnych zdjęć na Instagramie, ale jeśli wszystko, co widzisz, to reklamy, ludzie przestaną zwracać na Ciebie uwagę. Staraj się pisać interesujące podpisy, które sprawią, że ludzie będą chcieli dowiedzieć się więcej o tym, co sprzedajesz.

Jeśli chcesz zwiększyć zaangażowanie i ekspozycję, dodaj do swojej strategii treści ciekawe historie. Dzięki temu ludzie będą bardziej zainteresowani oglądaniem treści i chętniej nawiążą z Tobą kontakt. Możesz to zrobić, przedstawiając swój zespół, opowiadając o wyzwaniach lub zdradzając, jak to jest pracować w Twojej firmie.

Na przykład poniższy film FTLO pozwala widzom zajrzeć za kulisy procesu pracy projektanta. W ciągu niespełna 60 sekund projektant nawiązuje autentyczny kontakt z widzami, pokazując fragment żmudnego procesu ręcznego tworzenia biżuterii.

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Kup lajki
Logo
Enable registration in settings - general