Jak zyskać komentarze na Instagramie od właściwych ludzi?

Ludzie często komentują posty na Instagramie, nie potrzebując zachęty. Mogą powiedzieć Ci, co myślą lub okazać swoje zainteresowanie. Musisz ich jednak do tego zachęcić. Jeśli tego nie zrobisz, ludzie będą po prostu dwukrotnie klikać i przewijać Twój post, co oznacza, że otrzymasz mniej komentarzy, niż byś chciał.

Aby skłonić odbiorców do komentowania, bądź bezpośredni. W podpisach umieszczaj wezwania do działania (CTA), informując widzów, w jaki sposób mają zareagować na Twoje materiały. Na przykład zadaj pytanie, na które mają odpowiedzieć w komentarzach, lub powiedz, aby oznaczyli znajomego, który również jest zainteresowany tym materiałem

Na przykład ten post autorstwa @asana na Instagramie wyjaśnia nową funkcję w aplikacji produktywnościowej tej marki. W podpisie zachęca się obserwatorów do pozostawienia komentarza z pytaniem: „Jakie projekty z ekscytacją oznaczasz jako ukończone w tym nowym roku?”

Użycie zabawnej podpowiedzi może być skutecznym sposobem na zdobycie komentarzy, rozpoczęcie rozmowy i zwiększenie świadomości marki. Może to być świetny sposób na nawiązanie kontaktu z docelowymi odbiorcami. Nie wiesz, co powiedzieć? Oto kilka pomysłów na przyciągnięcie komentarzy od grupy docelowej.

Zapytaj swoich zwolenników o ich opinie na temat kwestii związanych z miejscem pracy.

Jednym ze sposobów na zainteresowanie ludzi tym, co robisz, jest poproszenie ich o opinię na temat czegoś, co jest związane z Twoją działalnością, ale nie pociąga za sobą zbyt wielu konsekwencji.

Na przykład ten post na Instagramie @goodiegirlcookies zachęca ludzi do komentowania swojego ulubionego koloru. Jak wyjaśniono w podpisie, marka odpowie na komentarz, polecając ciasteczko. Komentarze stwarzają wiele okazji do przypomnienia zaangażowanym obserwatorom o opcjach ciasteczek oferowanych przez firmę i utrzymania marki w czołówce.

Czy chcesz wiedzieć, co ludzie myślą o Twoim najnowszym produkcie? Chcesz wiedzieć, jaki schemat kolorów lub wzornictwo preferują Twoi klienci? Czy chcesz zachęcić klientów do wystawiania opinii o Twoich produktach?

Uzyskiwanie opinii i recenzji od klientów to świetny sposób, aby dowiedzieć się, co robisz dobrze, a co możesz poprawić. Informacje te mogą również pomóc w ustaleniu, które warianty produktów cieszą się większym zainteresowaniem klientów, a w rezultacie w uzyskaniu większej liczby recenzji. Opinie te mogą pomóc w kierowaniu procesem rozwoju produktu i przynieść jeszcze więcej korzyści

Na przykład ten post autorstwa @kencko podkreśla korzyści płynące z picia koktajli tej marki. W komentarzach pojawiają się zarówno osoby wyrażające entuzjazm z powodu chęci spróbowania ich, jak i potencjalni klienci proszący o więcej informacji. Marka odpowiada na kilka komentarzy, prosząc o opinie, co – miejmy nadzieję – zaowocuje pozytywnymi recenzjami, które przyciągną jeszcze więcej klientów.

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Kup lajki
Logo
Enable registration in settings - general