Marketerzy mogą wykorzystać długą formę wideo na swoją korzyść.

Wiele osób korzysta z krótkich filmów wideo w takich aplikacjach, jak TikTok czy Instagram. Jednak coraz większym trendem jest korzystanie z dłuższych materiałów wideo. W tej analizie dowiesz się, dlaczego już teraz powinieneś zacząć wykorzystywać filmy w swojej strategii marketingowej.

Jakiego rodzaju informacji dostarcza oglądanie telewizji?

Z naszych badań wynika, że większość marketerów w mediach społecznościowych nie korzysta z filmów dłuższych niż 1 minuta. Na Facebooku tylko 44% marketerów regularnie publikuje natywne wideo, a na Instagramie tylko 6%. A tylko połowa marketerów publikuje filmy na YouTube.

Poniższe dane pokazują trend, który może przynieść marketerom korzyści na dwa różne sposoby: tworzenie treści i wyświetlanie reklam w dłuższych filmach.

Zmieniły się trendy w oglądaniu telewizji. Według danych firmy Nielsen, w czerwcu 2021 roku 1 na 4 osoby ogląda serwisy streamingowe, takie jak Netflix, YouTube i Hulu. Jest to druga co do wielkości kategoria telewizji strumieniowej, zaraz po telewizji kablowej.

Z powodu pandemii wiele osób korzysta z treści przesyłanych strumieniowo. Jest mało prawdopodobne, że w ciągu najbliższych kilku lat powrócą oni do oglądania telewizji kablowej lub nadawczej. Wynika to z faktu, że firmy walczą o widzów, a telewizja kablowa i nadawcza staną się przestarzałe.

W przyszłości ludzie zamierzają spędzać więcej czasu na oglądaniu cyfrowych filmów wideo. Wynika to z faktu, że w ciągu dnia jest tylko tyle godzin, a ludzie chcą mądrze wykorzystać swój czas. Do 2023 roku ludzie będą spędzać 15% czasu w ciągu dnia na oglądaniu cyfrowych materiałów wideo!

YouTube jest coraz częściej używany na ekranach telewizorów. Prawie 40% wyświetleń reklam na YouTube w USA odbywa się obecnie na ekranach telewizyjnych, w porównaniu z zaledwie 12% 2 lata temu.

Najnowsze badanie przeprowadzone przez firmę App Annie wykazało, że YouTube jest najpopularniejszą aplikacją do przesyłania strumieniowego, jeśli chodzi o ilość czasu spędzanego na niej przez użytkowników. Obecnie YouTube jest dominującą platformą społecznościową dla filmów o większej długości.

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Kup lajki
Logo
Enable registration in settings - general