Napisz swój skrypt reklamy wideo na Youtube

Pisząc scenariusz reklamy wideo, należy myśleć o niej z perspektywy kupującego. Chcesz, aby kupujący był głównym bohaterem Twojej opowieści. Jest to ważne, ponieważ chcesz sformułować reklamę w taki sam sposób, w jaki opowiedziałaby ją swojemu najlepszemu przyjacielowi.

Nie oznacza to, że powinieneś zacząć układać ogłoszenia o następującej treści: „Cześć wszystkim, miło mi was poznać! Porozmawiajmy o tym, jak zła jest woda w Twojej miejscowości i kto ma najlepszy filtr do wody” Zamiast tego przedstaw problem i rozwiązanie tak, jak w rozmowie z dobrym przyjacielem. Większość z nas nie podejdzie do

Pewnego dnia oglądałem telewizję i zobaczyłem reportaż o tym, jak bardzo zanieczyszczona jest woda w niektórych rejonach. Zacząłem więc szukać informacji, czy taki problem występuje w moim mieście, ale nie znalazłem żadnych informacji na ten temat.

Pisząc scenariusz, zastanów się, jak będziesz rozmawiać ze swoim przyjacielem i uczyń go bohaterem historii, którą chcesz opowiedzieć. Najskuteczniejsze reklamy wideo zazwyczaj opierają się na czteroczęściowym schemacie: opowiedz, zachęć, ujawnij i opublikuj.

Pierwszym krokiem jest zrozumienie, co czuje klient. W powyższym przykładzie mówiliśmy o tym, że oglądając wiadomości, ludzie byli przerażeni, ponieważ dowiedzieli się czegoś złego o wodzie. Ten strach sprawił, że chcieli uzyskać więcej informacji.

To działa, ponieważ osoby, które nie wiedzą o problemach z wodą, mogą je zrozumieć. Osoby, które już wiedzą o problemach z wodą w swojej okolicy, mogą chcieć dowiedzieć się, jak zapewnić bezpieczeństwo swojej rodzinie.

Kiedy klient może odnieść się do Twojej reklamy, nadszedł czas, aby go zasmucić, wyrażając emocjonalny fragment swojej historii. Strach przed zagrożeniem dla rodziny, frustracja z powodu niemożności znalezienia dobrych informacji w Internecie, przytłaczająca ilość informacji, które czasami są dostępne, oraz obawa, jak trudno jest znaleźć skuteczne rozwiązanie.

Istnieją różne sposoby filtrowania wody. Niektóre rozwiązania zajmują dużo miejsca w lodówce lub zlewozmywaku, jak na przykład to wideo z Hydroviv.

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Kup lajki
Logo
Enable registration in settings - general