Spraw, aby Twoja marka była bardziej niezapomniana na YouTube

Reklamy w strumieniu na YouTube to świetny sposób na pokazanie swojej marki osobom, które oglądają treści organiczne. Ale jeśli wyświetlasz wiele reklam, które ludzie mogą pominąć, lub reklam śródmiąższowych, masz tylko 5 lub 6 sekund, aby wywrzeć wrażenie. To niewiele czasu, aby przedstawić swoją markę i przekazać komunikat w

Sekwencjonowanie reklam w YouTube może pomóc w lepszym zapamiętywaniu marki i przekazu. Google podaje, że sekwencjonowanie reklam wideo jest lepsze w pozyskiwaniu i utrzymywaniu uwagi odbiorców docelowych.

Chociaż sekwencje reklamowe w serwisie YouTube wymagają co najmniej dwóch filmów, dłuższe sekwencje mogą być bardziej skuteczne. Aby znaleźć idealną długość i strukturę sekwencji dla swojej marki i przekazu, warto przetestować kilka opcji i sprawdzić, która z nich działa najlepiej.

Na przykład reklama @monday.com na YouTube pokazuje, jak ich platforma do zarządzania projektami może pomóc osobom, które mają wiele różnych zadań do wykonania. W reklamie pokazano kierownika projektu, który próbuje poprawić swoją wydajność, ale zmaga się z wieloma różnymi rzeczami, które musi zrobić.

Poniższa reklama Monday.com wzbudza dodatkowe zainteresowanie, pokazując narzędzie do zarządzania projektami w działaniu. Prowadząc użytkowników przez interfejs aplikacji, wyświetlając logo firmy i powtarzając nazwę marki, reklama sprawia, że przekaz jest lepiej zapamiętywany.

Stosując skuteczne techniki marketingowe, można zwiększyć ruch na stronie internetowej i prawdopodobieństwo zakupu produktów. Możesz sprawić, że Twoje reklamy będą bardziej widoczne, dzięki czemu zobaczy je więcej osób. Pomoże to w zwiększeniu świadomości marki i osiągnięciu wczesnych celów marketingowych. Jeśli jednak chcesz osiągnąć niższe cele lub przeprowadzić odbiorców przez proces sprzedaży, sekwencjonowanie

Różne typy sekwencji reklam wideo są ukierunkowane na różne cele. Niektóre reklamy wideo są bardziej skuteczne niż inne w nakłanianiu ludzi do kupna czegoś.

Na przykład, reklama WIX na YouTube pokazuje, jak można wykorzystać kreator stron internetowych do stworzenia strony internetowej. Reklama szybko pokazuje, jak kreator stron internetowych może zaspokoić potrzeby grupy docelowej, poprzez podkreślenie kilku funkcji

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Kup lajki
Logo
Enable registration in settings - general