Twórz reklamy wideo na Facebooku, Instagramie i YouTube, które konwertują.

Masz już dość kolejnych nieefektywnych kampanii? Myślisz, że reklama wideo może być kluczem do sukcesu, ale nie wiesz, od czego zacząć?

W tym wpisie dowiesz się, jak tworzyć skuteczne reklamy wideo, które sprawdzają się na różnych platformach, w tym jak napisać scenariusz, jakich błędów najczęściej unikać oraz jakie są wskazówki dotyczące filmowania.

Reklamy wideo powinny być częścią Twojego planu marketingowego.

Reklamy wideo istnieją prawie tak długo, jak telewizja. Reklamy wideo, choć nadal należą do najbardziej popularnych rodzajów marketingu cyfrowego, nie są nowością. Pomagają one marketerom w osiąganiu ich celów, promując marki wśród osób, które byłyby nimi zainteresowane na podstawie danych pochodzących z mediów społecznościowych i innych źródeł.

Jedną z najważniejszych zalet tej formy marketingu jest to, że konsumenci widzą w niej siebie i mogą odnieść się do opowiadanych historii. Reklamy wideo od dawna lepiej radzą sobie z tym, z czym zmaga się dziś wielu marketerów, czyli z dotarciem do odpowiedniej grupy odbiorców bez użycia ukierunkowanych pikseli marketingowych czy danych śledzących.

Zatory w danych to jeden z efektów ubocznych zmieniających się przepisów dotyczących śledzenia urządzeń i prywatności. Dane na platformach zapychają się, ale czasami nie można uzyskać do nich dostępu. Marketerzy zazwyczaj nie mogą przesyłać lub wykorzystywać danych na innej platformie, gdy są one zablokowane, co powoduje nieprawidłowe działanie algorytmów.

Marketer może stworzyć stronę docelową z przyciągającym uwagę zdjęciem, a Facebook lub Instagram będą w stanie zidentyfikować najlepsze osoby, którym należy udostępnić to zdjęcie, aby pomóc marketerowi osiągnąć jego cele. Jeśli celem jest ruch na stronie, Facebook może zidentyfikować grupę odbiorców, która z największym prawdopodobieństwem odwiedzi daną stronę docelową. Facebook może wybrać grupę odbiorców, która jest bardziej skłonna

Teraz, gdy algorytmy są głodne danych, platformy społecznościowe mają problemy z pozyskiwaniem odbiorców reklam. Nadal mogą to robić, ale trwa to dłużej, a faza testów jest dłuższa, co oznacza wyższe wydatki na reklamę. Reklamy wideo pomagają rozwiązać ten problem, dostarczając platformie społecznościowej dane: osoby, które oglądają wideo i mogą się z nim identyfikować.

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Kup lajki
Logo
Enable registration in settings - general