Zasady tworzenia filmów na Youtube

Ludzie oglądają filmy w serwisie YouTube z różnych powodów. Czasami jest to ciekawość, która skłania ich do kliknięcia na film. Innym razem może to być strach lub pożądanie. Najbardziej skuteczne filmy na YouTube łączą w sobie dwie lub więcej emocji, takich jak strach i ciekawość lub pożądanie i ciekawość. W ten sposób można odwołać się do emocji większej liczby osób i sprawić, że będą one chciały

Istnieje kilka sposobów, aby skłonić ludzi do kliknięcia nagłówka na YouTube.

Ujawnij sekret

Możesz skłonić ludzi do kliknięcia na Twoją treść, mówiąc w nagłówku o jakimś sekrecie. Ale nie ujawniaj tego sekretu, dopóki ktoś nie kliknie. Na przykład: „Prawdziwy koszt założenia Airbnb, o którym nikt Ci nie mówi”

Chodzi o to, że inni specjaliści udzielają porad na podobny temat, ale nie chcą ujawnić tej jednej kluczowej informacji, którą ma ujawnić Twój film. Jest to bardzo skuteczny sposób na wzbudzenie poczucia ciekawości i skłonienie widzów do kliknięcia.

Porozmawiajcie o tym, jak różne są te dwa cele.

Możesz przyciągnąć uwagę do swojego nagłówka, zestawiając ze sobą kontrastujące słowa lub pomysły. Na przykład: „Zdrowa żywność, której absolutnie nie chcesz jeść” Ten nagłówek może sprawić, że ktoś będzie chciał się dowiedzieć, dlaczego nie chciałby jeść tych zdrowych produktów. Osoby zainteresowane prowadzeniem zdrowszego stylu życia lub znalezieniem zdrowszej żywności będą ciekawe, co to za produkty

Omówienie przyszłości.

Można też mówić o przyszłości. Na przykład, możesz mówić o tym, w jakim kierunku zmierza Twoja branża lub nisza: „Najlepsze i najgorsze trendy na najbliższe pięć lat”

Informacje istotne z punktu widzenia czasu mogą być ważnym powodem, dla którego ludzie klikają, choć nie tak silnym jak wzbudzenie ciekawości. Należy pamiętać, że jeśli

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Kup lajki
Logo
Enable registration in settings - general