Jakie są największe trendy na Instagramie w 2018 roku?

Spis treści
Jakie są największe trendy na Instagramie w 2018 roku?
Trudno jest dotrzymać kroku światom mediów społecznościowych. Jak tylko nauczysz się korzystać z jednej funkcji, pojawia się nowy trend lub narzędzie i sprawia, że zaczynasz od nowa.
Instagram nie jest wyjątkiem. Jeśli chcesz mieć dobrą widoczność na Instagramie, powinieneś wiedzieć o nowych trendach.
Więc co nowego w świecie Instagrama?
Istnieje pięć różnych Instagramie, o których powinieneś wiedzieć.
1- Zakupy na urządzeniach mobilnych są coraz łatwiejsze dzięki Instastory
Instagram staje się bardziej pomocny dla firm i sprzedawców. Dzięki reklamom Instagrama i nowym funkcjom biznesowym możesz przenieść swoje konto biznesowe na wyższy poziom. Jednym z najbardziej znaczących trendów na Instagramie w 2018 roku jest łatwiejszy zakup przez urządzenia mobilne.
W zeszłym roku dodali możliwość podlinkowania Instastory które w mgnieniu oka przenosi na stronę sklepu lub landing page.
Więc jeśli chcesz coś kupić, możesz łatwo przesunąć placem do góry aby zobaczyć więcej.
Teraz Instastory mają ponad 300 milionów wyświetleń, więc możliwość zakupów jest znaczącym trendem, który ułatwi Ci sprzedaż na Instagramie.
Instastory są teraz dostępne tylko dla zweryfikowanych kont i powyżej 10000 followers, ale wkrótce zostaną udostępnione także wszystkim innym użytkownikom.
2- Częstotliwość dodawania postów istotny dla algorytmu Instagrama
Instagram wprowadził pewne zmiany w algorytmie, w jaki sposób użytkownicy będą widzieć posty na swoich kontach, najnowsze posty będą częściej wyświetlane jako nowy i aktualny kontent.
Twój kanał będzie więc świeższy i nie stracisz nowości. Nie oznacza to, że Instagram powraca do chronologicznej kolejności wyświetleń, ale odpowiedni czas dodania posta odgrywa znaczącą rolę. Powinieneś opublikować we właściwym czasie, aby uzyskać maksymalne zaangażowanie twoich obserwujących.
3- Marketing Influencerów bardzo się rozwija
W dzisiejszych czasach marki zwracają coraz większą uwagę na osoby o mniejszym zasięgu, i bardziej zaangażowanej widowni.
Zastanawiasz się dlaczego ? ponieważ Ci ludzie mogą mieć większy wpływ pomimo mniejszej liczby followers.
Ci mikro influencerzy są o wiele bardziej opłacalni. Ponieważ współpraca z gwiazdą którą obserwuje milion osób może kosztować co najmniej 40 000 $ za jeden post na Instagramie.
Tak więc praca z osobami z mniejszą liczbą obserwatorów może przynieść znacznie większy zwrot z Twojej inwestycji. Właśnie dlatego na Instagramie coraz więcej marek korzysta z mikro-influencerów.
4 – Analiza Instagram jest bardziej przydatna niż myślisz
Analiza danych na Instagramie to świetny sposób na promocję Twojej firmy. Możesz lepiej poznać swoich odbiorców i działać w oparciu o ich zainteresowania. Na przykład ich położenie, płeć i wiek. Możesz tworzyć treści specjalnie dla nich i publikować je we właściwym czasie, w którym pokazuje Ci instagram Insight.
Coraz częściej zmieniający się algorytm Instagrama powoduje ,że ważniejsze staje się obserwowanie danych analitycznych, aby zobaczyć, jak reagują followers na Twoje treści – i jak możesz nimi zarządzać, aby uzyskać maksymalne zaangażowanie.
5- IGTV uprościło wysyłanie filmów
Jedną z najlepszych funkcji Instagrama w 2018 roku jest Instagram tv. Możesz publikować filmy do 60 minut! To doskonała ewolucja na Instagramie i dobra okazja do udostępnienia filmów z youtube na Instagramie.
Wniosek
Trendy na Instagramie będą nadal pojawiały się i nie wszystkie z nich są warte wykorzystania. To zależy od marki i Twoich unikalnych celów. Niemniej jednak trzeba cały czas podążać za trendami ponieważ są one promowane przez algorytmy Instagrama